ابزار وبمستر

"🐘2FIL.co🐘"

🖥2FIL.Co Informatics🖥

هلدینگ متخصصین انفورماتیکی مجموعه 2FIL.Co (سایان سیستم)

بازديد: ۳۰۴
تلوزیون‌های Mi OLED جدید شیائومی به فناوری G-SYNC مجهز می‌شوند

شرکت شیائومی که روزهای خوبی را در بازار تلفن همراه سپری می‌کند، قصد دارد در تاریخ 10 آگوست (19 مرداد 1400) از نسل جدید تلوزیون OLED خود با پشتیبانی از فناوری G-SYNC انویدیا رونمایی کند. این شرکت هم‌اکنون تیزر معرفی تلوزیون جدید  را از طریق حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی چینی Weibo با کاربران به اشتراک گذاشته است.

سری جدید تلوزیون‌های Mi OLED شیائومی در مقایسه با نسل قبلی خود از ارتقا قابل توجهی برخوردار هستند. پشتیبانی از فناوری G-SYNC در مدل جدید Mi OLED نشان می‌دهد که سازنده قصد دارد این محصول را در وهله اول برای گیمرها ارائه کند.

 

 

منتظر رونمایی رسمی باشید!

شیائومی قصد دارد فردا از تلوزیون‌های Mi OLED جدید خود تحت عنوان «مانیتورها حرفه‌ای گیمینگ» رونمایی کرد که از نظر طراحی و کیفیت، عملکرد بالاتری را نسبت به تلوزیون‌های استاندارد به نمایش می‌گذارند. البته در این تیزر به مشخصات فنی تلوزیون نظیر رزولوشن، نرخ بروزرسانی، پشتیبانی از HDR و غیره اشاره‌ای نشد، با این حال شیائومی در زمان رونمایی رسمی اطلاعات بیشتری از مشخصات فنی محصول در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

نکته دیگری که باید به آن توجه کرد این است که شیائومی به صورت دقیق مشخص نکرده تلوزیون Mi OLED جدید آن‌ها به ماژول G-SYNC مجهز شده یا تنها در لیست G-SYNC Compatible قرار دارد؟ بنابراین، در صورتی که این مانیتور تنها در لیست نمایشگرهای سازگار با G-SYNC باشد جزو مانیتورهای Freesync محسوب می‌شود.

شیائومی و تلوزیون گیمینگ

با توجه به اینکه سری جدید تلوزیون‌های شائومی به عنوان نمایشگرهای گیمینگ شناخته می‌شوند، به احتمال زیاد نرخ بروزرسانی آن‌ها باید بالاتر از 75 هرتز باشد. همچنین، در صورتی که این محصول در لیست Big Format Gaming شرکت انویدیا قرار بگیرد می‌توان انتظار داشت ویژگی‌های مختلفی نظیر پشتیبانی از HDR، طیف رنگی گسترده (DCI-P3)، زمان پاسخگویی بسیار سریع و استفاده از درگاه استاندارد HDMI 2.1 (که می‌تواند ویژگی‌هایی نظیر ALLM و eARC و VRR را فراهم کند) را در این تلوزیون شاهد باشیم.

تمام مواردی که بالاتر به آن اشاره شد جزو ویژگی‌های ضروری برای کنسول‌های نسل جدید و سخت افزارهای مدرن به شمار می‌رود. گفته می‌شود رونمایی رسمی فردا (۱۹ مرداد) خواهد بود، بنابراین انتظار می‌رود سازنده اطلاعات بیشتری از این تلوزیون‌ها به اشتراک بگذارد.

 

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

ما را از نظرات خود مطلع نماييدتماس با ما📞