ابزار وبمستر

"🐘2FIL.co🐘"

🖥2FIL.Co Informatics🖥

هلدینگ متخصصین انفورماتیکی مجموعه 2FIL.Co (سایان سیستم)

بازديد: ۳۱۱
چگونه سئو با هوش مصنوعی تغییر می‌کند؟

سئو همیشه در حال پیشرفت است، اگر یاد بگیرید که از هوش مصنوعی به درستی استفاده کنید می‌توانید در این بازی جلوتر از دیگران قرار بگیرید.

 

همراه با هجوم ابزارهای هوش مصنوعی در بازار، ناگهان تعدادی از “متخصصان” هوش مصنوعی ظاهر شدند و صحبت‌هایی همچون اینکه: “دیگر سئو وجود نخواهد داشت” و “هوش مصنوعی مشاغل را خواهد گرفت” منتشر شد.

واقعیت این است که هیچ‌کدام از این‌ها درست نیست. چراکه سئو همچنان وجود دارد و هوش مصنوعی کار شما را نمی‌گیرد.

اما ما می‌دانیم که سئو به طور مداوم در حال تغییر است و تغییر خواهد کرد. گوگل از یادگیری ماشین و هوش مصنوعی برای واضح‌تر کردن نتایج جستجو، شناسایی هرزنامه‌ها و بهبود هدف جستجوگر با محتوای وب‌سایت استفاده می‌کند.

سئو از بین نرفته است، در این میان کسانی که سئوی خود را توسعه داده‌اند، پیشرفت کرده‌اند. چراکه باید با تغییرات سازگار شده و شروع به بهبود نحوه بهینه‌سازی وب‌سایت‌ها برای جلب توجه بیشتر در جستجوی ارگانیک کرد.

با وجود همه تبلیغات اخیر، ابزارهای سئو چند سالی است که از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند. اکنون که همه جا فراگیرتر شده است، هوش مصنوعی به ابزارهای برتر یا کسانی که می‌توانند کد بنویسند محدود نمی‌شود.

بارها گفته شده است، باز هم تکرار می‌شود:

“هوش مصنوعی جایگزین شما نخواهد شد. بلکه فردی که از هوش مصنوعی استفاده می‌کند جایگزین شما خواهد شد.”

سئوکاران در این دوره جدید چه باید کنند؟

از طرفی باید اشاره کرد تکیه فقط به هوش مصنوعی برای محتوا محکوم به شکست است. زیرا موتورهای جستجو می‌توانند محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را تشخیص دهند و به دلیل نداشتن کیفیت به طور خودکار آن را به عنوان هرزنامه علامت‌گذاری کنند؛ محتوای با کیفیت بالا همیشه در درازمدت بر محتوای با کیفیت پایین غلبه خواهد کرد.

شما می‌توانید از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی استفاده کنید، اما همانطور که گری ایلیز (Gary Illyes) از گوگل توصیه کرد، “مطمئن باشید توسط افراد به لحاظ کیفیت و دقت بررسی می‌شود. پلتفرم‌های هوش مصنوعی همان‌طور که می‌توانند هوشمند باشند، هنوز نمی‌توانند جایگزین تجربه، ادراک و تخصص انسان شوند. Generative AI (هوش مصنوعی مولد) همچنین می‌تواند در زبان‌هایی با دستور زبان پیچیده مشکل داشته باشد.

ایلیز اشاره کرد که برای مثال محتوای هوش مصنوعی در ژاپن می‌تواند نادرست باشد. به همین دلیل، انسان‌ها باید ترجمه‌های هوش مصنوعی را بررسی کنند.

هوش مصنوعی مولد می‌تواند کارهای روزمره مانند نوشتن عناوین HTML، توضیحات متا و تگ‌ها را سریع‌تر و کارآمدتر انجام دهد. محتوای تولید شده به این روش هنوز باید توسط یک شخص بررسی شود، اما می‌تواند بسیار سریعتر از قبل انجام شود.

یکی دیگر از کاربردهای عالی هوش مصنوعی، تحقیق در مورد کلمات کلیدی است. هرگز قبلاً نمی‌توانستیم حجم وسیعی از اطلاعات را به سرعت بررسی کنیم تا به توصیه‌های و مبتنی بر داده برسیم. این موضوع با گذشت زمان سریع‌تر و دقیق‌تر می‌شود.

درنهایت باید گفت، یاد بگیرید که از هوش مصنوعی استفاده کنید تا در زمان صرفه جویی کنید و موارد بهتری برای بهینه‌سازی محتوا ارائه دهید.

 

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

ما را از نظرات خود مطلع نماييدتماس با ما📞