ابزار وبمستر

"🐘2FIL.co🐘"

🖥2FIL.Co Informatics🖥

هلدینگ متخصصین انفورماتیکی مجموعه 2FIL.Co (سایان سیستم)

بازديد: ۳۱۱
در صورت هک‌ شدن گوشی چه باید کرد؟

اگر مشکوک هستید که گوشی شما هک شده است، برای اینکه از سوءاستفاده شدن اطلاعاتتان جلوگیری کنید باید اقداماتی را انجام دهید.

 

اگر مشکوک هستید که گوشی شما هک شده است، اقدامات مختلفی وجود دارد که می‌توانید برای اینکه از سوءاستفاده شدن اطلاعاتتان جلوگیری کنید انجام دهید.

  • نرم‌افزار آنتی ویروس را اجرا کنید

توصیه می‌شود برای جلوگیری از هرگونه تهدید، نرم‌افزار آنتی ویروس قابل اعتماد را روی دستگاه تلفن همراه خود نصب و اجرا کنید. علاوه بر این، اطمینان حاصل کنید که نرم‌افزار فعال و به‌روز است تا از وقوع نقض‌های امنیتی در آینده جلوگیری شود.

  • اطلاعات کارت اعتباری خود را ایمن کنید

برای محافظت از اطلاعات مالی خود، توصیه می‌شود که تراکنش‌های کارت اعتباری خود را به‌طور منظم بررسی کنید و هرگونه فعالیت مشکوک را بلافاصله به بانک خود گزارش دهید. در صورت بروز هرگونه مورد مشکوک، برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز، کارت خود را مسدود کرده و به بانک اطلاع دهید. علاوه بر این، با کسب‌وکارهای تجارت الکترونیکی که اطلاعات کارت اعتباری یا حساب بانکی شما را در برنامه تلفن شما ذخیره می‌کنند تماس بگیرید تا در برابر هرگونه فعالیت کلاهبرداری احتمالی محافظت شوید.

  • برنامه‌های غیرقابل‌اعتماد را حذف کنید

توصیه می‌شود برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز هکرها و هک شدن، تمام برنامه‌های نصب‌شده روی دستگاه تلفن همراه خود را بررسی کرده و هرگونه مورد مشکوک را حذف کنید. انجام بررسی‌های دوره‌ای برای برنامه‌های مشکوک یکی از جنبه‌های ضروری حفظ امنیت دستگاه تلفن همراه است.

  • دستگاه خود را ریست (reset) کنید

برای اطمینان از این که دستگاه تلفن همراه شما عاری از بدافزار و برنامه‌های مشکوک است، پس از پشتیبان‌گیری از داده‌های ضروری، بازنشانی کارخانه‌ای را انجام دهید. این فرآیند همه داده‌ها، بدافزارها و برنامه‌های بالقوه مضر را از دستگاه حذف می‌کند و آن را به تنظیمات اصلی خود بازمی‌گرداند. ذکر این نکته ضروری است که این مرحله غیرقابل برگشت است و تمامی داده ها از جمله عکس‌ها، مخاطبین و پیام‌ها حذف خواهند شد. بنابراین، قبل از شروع به تنظیم مجدد کارخانه، تهیه نسخه پشتیبان از تمام اطلاعات ضروری بسیار مهم است.

  • تمام رمزهای عبور خود را تغییر دهید

برای محافظت در برابر نقض داده‌ها که ممکن است به دلیل هک‌‌ شدن دستگاه تلفن همراه رخ داده باشد، لازم است همه شناسه‌های ورود به حساب‌های آنلاین مختلف خود را تغییر دهید. این به جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به اطلاعات شخصی شما کمک می‌کند و خطر سرقت و سوءاستفاده را به حداقل می‌رساند. انتخاب رمزهای عبور قوی و منحصربه‌فرد و فعال کردن احراز هویت دومرحله‌ای برای افزایش امنیت حساب بسیار مهم است.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

ما را از نظرات خود مطلع نماييدتماس با ما📞