ابزار وبمستر

"🐘2FIL.co🐘"

🖥2FIL.Co Informatics🖥

هلدینگ متخصصین انفورماتیکی مجموعه 2FIL.Co (سایان سیستم)

بازديد: ۳۴۳
آموزش تبدیل گوشی به دسته بازی برای کامپیوتر! گوشی خود را به دسته بازی تبدیل کنید!

دسته‌های بازی و جوی استیک‌ها امروزه تقریباً جزو لاینفک دنیای گیم هستند. به جز بازی‌های شوتر اول شخص یا FPS که بازی کردن آن‌ها با موس و کیبورد صفای خاص خودش را دارد، دسته‌های بازی در تقریباً تمام بازی‌ها کاربرد دارند و استفاده از آن‌ها لذت بخش است. اما یک مشکل وجود دارد: پیدا کردن یک دسته بازی باکیفیت ولی خوش قیمت چندان کار راحتی نیست. اما یک خبر خوب برای شما داریم: می‌توانید گوشی هوشمند یا تبلت خود را تبدیل به دسته بازی و به کامپیوتر متصل کنید.

تبدیل گوشی به دسته بازی کامپیوتر

در این مطلب قصد داریم به آموزش تبدیل گوشی به دسته بازی و اتصال آن به کامپیوتر بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

برای تبدیل گوشی به دسته بازی، باید از نرم افزارهای واسط استفاده کنید. این نرم افزارها یک دسته بازی را روی گوشی شما شبیه سازی می‌کنند و با تنظیماتی که دارند، به کامپیوتر اجازه می‌دهند که گوشی را به عنوان یک دسته بازی بشناسد. در این مطلب سه نرم افزار HandyGamePad Pro و PC Remote و LEA Extended Input Gamepad را برای این کار معرفی می‌کنیم و به آموزش کار با آن‌ها می‌پردازیم.

نرم افزار HandyGamePad Pro

نرم افزار HandyGamePad Pro یکی از سه نرم افزاریست که برای تبدیل گوشی به دسته بازی می‌توانید از آن استفاده کنید. این نرم افزار مانند بسیاری از نرم افزارهای این چنینی، نیاز به نصب یک کلاینت سرور روی کامپیوتر و یک نرم افزار روی گوشی هوشمند دارد. پس کلاینت ویندوزی آن را روی کامپیوتر و نرم افزار اندرویدی آن را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید.

نرم افزار HandyGamePad Pro

بسیار خوب، نوبت راه اندازی نرم افزار است. باید مد نظر داشته باشید که گوشی هوشمند و کامپیوتر شما باید هردو به یک شبکه متصل بوده و آدرس IP یکسانی داشته باشند.

نرم افزار HandyGamePad Pro لایه بندی‌، تم، و چیدمان دکمه قابل شخصی سازی دارد. کامپیوتر شما به واسطه این نرم افزار، گوشی هوشمندتان را به عنوان یک کنترلر ایکس باکس خواهد شناخت که با اکثر بازی‌ها سازگاری دارد و از این بابت مشکلی نیست. اگر شما از عاشقان بازی‌های ریسینگ هستید، خبر خوبی برایتان داریم؛ چراکه وقتی از این نرم افزار برای تبدیل گوشی به دسته بازی استفاده می‌کنید، ژیروسکوپ گوشی‌تان هم به کامپیوتر شناسانده خواهد شد.

نرم افزار PC Remote

نرم افزار PC Remote یکی دیگر از نرم افزارهای تبدیل گوشی به دسته بازی است که در مقایسه با نرم افزار HandyGamePad Pro امکانات متنوع‌تری ارائه می‌دهد. این نرم افزار نه تنها از فناوری‌های ارتباطاتی وای فای و بلوتوث پشتیبانی می‌کند، بلکه قابلیت اشتراک گذاری تصویر PC روی گوشی و برعکس را هم در اختیار شما قرار می‌دهد.

نرم افزار PC Remote

شخصی سازی محیط نرم افزار PC Remote به اندازه نرم افزار HandyGamePad Pro نیست، اما کافی است و کار شما را راه می‌اندازد. ارتباطات این نرم افزار با کامپیوتر از طریق یک باند ارتباطی 256 بیتی صورت می‌گیرد. همچنین برای استفاده از نرم افزار PC Remote، نیاز به نصب کلاینت مجزا روی کامپیوتر دارید.

نرم افزار LEA Extended Input Gamepad

نرم افزار سومی برای تبدیل گوشی به دسته بازی پیشنهاد می‌کنیم، بیشترین آیتم‌های شخصی سازی را دارد. اما متاسفانه همین ویژگی تبدیل به نقطه ضعف نرم افزار LEA شده؛ چراکه ممکن است فرایند شخصی سازی تبدیل به یک فرایند کسل کننده شود؛ اینقدر که آیتم‌های شخصی سازی این نرم افزار زیاد است.

نرم افزار LEA Extended Input Gamepad

برای این نرم افزار، شش رابط کاربری تعریف شده که همه آن‌ها کاملاً قابل شخصی سازی هستند. نه تنها چیدمان دکمه‌ها، بلکه ظاهر و رنگ آن‌ها را نیز می‌توانید شخصی سازی کنید.

مد نظر داشته باشید که همانند دو نرم افزار قبلی، برای استفاده از نرم افزار LEA Extended Input Gamepad باید کلاینت سرور آن را روی کامپیوتر خود نصب کنید. از متصل بودن موبایل و کامپیوتر به یک شبکه نیز نباید غافل شوید.

امیدواریم که این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. نظر شما درباره ایده تبدیل گوشی به دسته بازی و اتصال آن به کامپیوتر چیست؟ آیا می‌توان به راحتی از گوشی به عنوان دسته بازی استفاده کرد یا شما ترجیح می‌دهید برای بازی کردن از یک دسته بازی استاندارد استفاده کنید؟ در بخش نظرات حتماً با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

ما را از نظرات خود مطلع نماييدتماس با ما📞